and now we're here again...

ge mig en VS kropp först, sen tar vi vladas =)

okej frukost idag faktiskt (överåt inte lämnade tillochmed :) )  ett glas ren apelsinjuice (lågkalori) och två små skålar havrefras med laktosfrimjölk.  om jag måste äta ngt med mjölk till, så tar jag ALLTID laktosfri för laktoset binder socker har jag hört.. och jag vill få bort socker och fett från mig =)

lunch har jag inte ätit idag och om jag "måste" så säger jag bara att jag mår jättejätte illa... det brukar fungera riktigt riktigt bra!   middag ska jag försöka undvika haha, allt handlar egentligen om att försöka, försöker man aldrig så kommer man aldrig lyckas :)

ikväll kommer BFF hit och vi ska dygna och se på video music awards, ska göra fruktsallad till oss och så dricker vi kaffe... får inte äta onyttigt idag igen :)   imorron slutar jag redan kvart i tolv, så då ska jag träna - plugga - sova haha :) det är det mitt liv går ut på...

tänkte att ioh med att jag har 20 - 40 läsare ( haha inte sååå många men endå en bra start) så kan ni väll ge lite feedback, kanske typ vad ni vill att jag skriver om i min blogg mer... kanske jag ska ha en liten frågestund? vad vet jag :) 

sen en liten fråga, om någon gör headers och blogg designer gratis? eller vet ngn sida ? förstår mig verkligen inte på sånt haha :)  hoppas ni mår bra  :P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Angie

Hur lång är du?

2008-09-07 @ 17:49:54
Postat av: E

Angie - jag är drygt 165 cm :)

2008-09-07 @ 20:55:18
URL: http://anaisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0