don't you see?



förlåt för den sjukt sega update idag ...  slutade sent (halv fem) och var inte hemma förrän vid sextiden.. illa illa haha :)

men maten idag har väll inte gått så värst bra.. eller... jag har ätit.. så då är det aldrig bra :P haha
frukost - ytterst lite havrefras och laktosfrimjölk (så att mamma och sis inte skulle undra..)
lunch - ingenting
mellanmål - ett glas juice (100% färskpressad)
middag - tre pyttiga (gulligt ord haha) biffar och två små potatisar och en liten klick sås. bra knytnävesportioin faktiskt... :)
övrigt - en vaniljlatte (MKT KCAL) dock gjord på laktosfrimjölk så lägre än vanlig iallafall haha :) 

är faktiskt nöjd att jag inte har småätit.. ska borsta tänderna och gå ut med L snart på en promenad eller något.

imorron har vi en utflykt med klassen, och jag hoppas på att skippa frukost (ensam hemma) lunch ("inte hinna") mellanmål ("åt så mkt till frukost"), middag knytnävesportion

förhoppningsvis ska jag träna imorgon också ... det beror helt på när jag kommer hem :)  ska dricka mycket citronvatten imorron iallafall så att magsäcken kan börja krympa lite :)

ska ut och gå med L som jag skrev tidigare och sedan duscha, sen ska jag städa lite ... och sen gå och lägga mig tidigt, måste vara fräsch så att boys inte ser på mina fetto ben/mage

  pussa


it's gonna be me :)

Kommentarer
Postat av: moi

hej, tack för kommentaren <3 jag har alltid varit en 'fruktoholic' och alltid föredragit frukt framför godis. jag menar, vem kan inte motså den frestande skål med chips när det finns fruktsallad? jag älskar frukters unika smaker och färger som gör att det ser mer 'trevligt' ut :)! kram

2008-09-10 @ 22:53:34
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! såg att du kommenterat på min gammla blogg goaals.blogg.se, bara så du vet är detta min nya ;)

kram!

2008-09-12 @ 16:25:44
URL: http://mygoals.blogg.se/
Postat av: Hadi

Haha damn, känner igen mig så himla mycket i dina "ursäkter" ^^

2008-09-13 @ 15:32:55
URL: http://thisishadi.blogg.se/
Postat av: E

moi - önskar att jag var en fruktoholic...

mygoals - haha okej ;) då vet jag det :P

Hadi - haha dom äääger :P

2008-09-14 @ 23:48:17
URL: http://anaisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0