fake a smile...

borta ett tag, ledsen :)



ett tag kändes det som att jag fick tillbaka min kontroll, åt ingen frukost, ingen lunch, inget mellanmål, bara lite middag och te..
men så kommer alltid den där dagen, dagen då allt går fel. äter som en gris, somnar mitt under dagen, har plugg upp över öronen och vill bara gå och lägga sig och sova i flera veckor.  vill inte ens komentera vad jag har ätit idag, men det är MYCKET!!!!

just nu mår jag helt åt helvete, känner mig tjockare än någonsin, trött, illamående och verkligen inte bra någonstans... bara jag skriver här och nu, gör att jag känner allt fett mot min kropp. allt bara sväller när jag ser mig själv eller tänker efter. ser endå att det är ett par personer som inte sviker att läsa min blogg och se om jag lever haha :) tack säger jag till er :P

ska skriva en novell till imorgon, funderar att skriva om matproblem men inte att det har ett "lyckligt slut" tycker sånt är så klyschigt, att man alltid blir frisk från en ätstörning eller whatever, känner bara att ... nä? du kommer aldrig bli 100% frisk, du kommer alltid ha en tanke i huvudet (för mig iallafall, det finns de som blir friska absolut) men .. man kommer alltid att vara en ex.anorektiker eller något annat..

märker själv att jag skriver helt osamanhängande, förlåt, mår verkligen inte bra just nu, hon är starkare än mig förtillfället, och jag gillar det. hon kommer att få mig att uppnå mina krav, hon kommer att ge mig bra betyg, större självförtroende och gör mig vackrare!  vet inte vart jag har min våg, så jag vet inte alls vad jag väger.. men jag tippar på mellan 57 - 60 kilo (FETTO FETTO FETTO). hoppas att innan jul ha gått ner till 50 kilo, låter mycket, men jag är fast för tillfället.

har ett konstigt förhållande till vågen, en del av mig vill väga mig och se framsteg! men den andra delen är skräckslagen över vilka siffror som står på den och att de inte är låga nog.  ska sätta igång med läxorna nu :)   vi kommer att höras imorgon igen, länka gärna till min blogg :)

puss och kram och lycka till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0