helvete..

gemig

har kommit igång med skolan (ny) träningen (okej) . eftersom jag har en bra grundfysik (fotboll i fyra år) så märker jag av muskler fort men mest : armar, vader, översta magmusklerna (de två översta haha) . jag äter inte överdrivet dåligt, endå gårjag inte ner.. okej jag kanske har tappat 1-2 kg. men endå? 

pappa krossade mig, han sa " du har ju lätt att lägga på dig ett par kilon om du inte tränar precis som jag och x (min ena syster). TACK, jag behöver ingen påminnelse över hur fet jag är, hur misslyckad jag är, hur allt sitter fult på mig.

jag var på stan med två nya klasskompisar (en kille och en tjej) de har typ börjat bli intresserade av varandra, okej jag kanske är lite avundsjuk alltså inte att jag inte unnar henne det, men jag vill att killar ska bli intresserade av mig med :P
iallafall så hade vi det jätteroligt tills... jag och hon skulle prova kläder... hon tog storlek xs jag tog storlek m .. jag dog... okej själva klänningen var grotesk (vi provade samma) och den satt fult på båda.. men jag skulle inte kunnit ha tagit en mindre... jag såg oss i spegelen och hon är sååå mycket smalare än mig, snyggare hår, roligare personlighet och piercing i naveln.  Hon är jäääätte trevlig så jag tycker verkligen om henne det är inte det, men det är jobbigt att alltid bli påmind om mina feta ben, feta mage, feta ansikte, feta armar allt!  usch!!

Klarar inte av att känna min tjocka mage svälla ut från kroppen, klarar verkligen inte av det. Dessutom har jag kommit fram till att min osäkra personlighet beror på min kropp, alltså om jag hade varit smalare hade jag kännt att jag kunde gå och snacka med fler folk och typ allt, men nu känner jag mig bara som en bred vägg... (jag har sjukt breda axlar-midja-allt!!)  jag är bred.se  på riktigt....


har ätit aldelles för mkt idag, för mycket för att tänka på ... imorron ska jag : inte äta frukost, inte äta lunch (får inte), inte äta fika "ska skylla på att jag har ont om pengar eller ngt hahaha eller att jag bara inte är sugen, tar bara tuggummi och cigg". sen till middagen säger jag till mamma att jag åt en stor sallad + efterrätt på cafét så att jag inte orkar middag :D haha. jag ska gå en dag utan mat, jag ska klara av att leva på - cigg-tuggummi-te-vatten och sen listerin om jag blir hungrig :)

ska bli smalsmalsmal och brun brun brun, måste träna och sola solarie snart, syster x  har gått och blivit förkyld så hon kan inte dra med mig till gymmet vilket betyder att jag inte vågar gå dit själv  =( men .. hon blir nog frisk snart haha :)  men men jag ska ut och springa imorron iallafall, det har jag bestämt. ut och springa medans de äter middag!!

har redan en plan över onsdagen (alltså att undvika mat) kör på - cigg-te-tuggummi dieten ett tag men för att undvika mat så struntar jag i frukost, plattar håret om jag blir hungrig (FÅR INTE BLI HUNGERKÄNSLOR BORTBORTBORT!) lunch skyller jag på att jag åt så mycket till frukost, mellanmål, får ut och springa eller vara med ngn ( inte äta!!!!)  sen till middagen så ska jag ta listerin innan mamma ropar att maten är klar, sen tar jag för mig en stooor portion, och går ner på mitt rum och säger att jag måste ... göra matte eller ngt haha :) sen tar jag ngt äckligt på maten, typ tandkräm eller ngt haha och sen spolar jag ner det i toaletten och voila maten är borta!!  
 och jag slipper träffa på mia :/

nu ska jag duscha (har faktiskt tränat yoga/pilates/bodybalance idag!!       

PUSS<3`(inte jag på bilden) :)

Kommentarer
Postat av: -

Är det du på bilden du lagt upp??

2008-09-02 @ 17:30:55
URL: http://kroppsvikt.blogg.se/
Postat av: anaisback

nej :)

2008-09-04 @ 10:48:09
URL: http://anaisback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0