i'm still standing here, and you're miles away

i miss you
         


jag tänker inte ens kommentera hur det gick för mig idag... det är helgerna som går åt helvete!

imorgon är det nya tag, STOR skärpning, plugga och springa,
ska inte äta imorgon, ska endast dricka vatten! middag äter jag på mitt rum... jag får gå ut och springa vid lunchtid.. för fan heller att jag är värd mat? nej ... min kropp har ett överflöd som är nog. måste lägga all min kraft och tid på att plugga och träna.. äta är endå bara ett störande moment som får mina tankar att gå vidare.. .om jag inte äter, känner jag mig ren. men så fort en liten munsbit kommer ner i magen så är jag smutsig. måste börja spy igen om jag äter.. klarar inte av stenen av mat i magen.. ska ner ner ner... till skolfottot i slutet av månaden ska jag : bli blondare, brunare, smalare och bra på bild haha =) .. måste ner ca 15 kg till jul...

har några peppmoton til mig själv som jag brukar skriva på mina handleder eller på handflatorna så att jag är pepp :
- a model wouldn't touch that
- stay strong starve on
- your to good to put that thing in your body
- a moment on the lips forever on the hips


XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt väger du nu ?

2008-09-07 @ 07:29:55
Postat av: Isabelle

Oh vilken kropp! Smart tips med händerna, jag brukar för det mesta göra en symbol annars undrar folk vad det står. ..Brukar tänka så här, varje liten tugga jag äter ettsar sig fast på kroppen, vill jag ha äppelkakan på låren? Nej det vill jag inte.. Då äter jag den inte!

2008-09-07 @ 13:29:23
URL: http://myskin.blogg.se/
Postat av: E

anonym - just nu tippar jag på att jag väger runt 58 kilo... fetto i know =)



isabelle - ERKÄNN!!! give me them typ haha. jo men i handflatan det kan man typ dölja bra, handleden har jag alltid ett armband eller en kofta som döljer, funkar riktigt bra:) :P precis!! det är verkligen typ en mentalpeppning eller insikt kanske man ska säga :) haha :)

2008-09-07 @ 16:03:58
URL: http://anaisback.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha brukar också skriva så på mina handleder :P men de känns så dumt när ngn frågar vad fan de betyder x)

2008-09-07 @ 23:02:29
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: E

haha joo det är sant :P men då är det bara att dölja med ett armband eller ngt :)

2008-09-08 @ 18:07:46
URL: http://anaisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0