the darkness is alive



förlåt förlåt förlåt att jag inte har updaterat på så länge. har inte riktigt vågat bekräfta för mig själv hur dålig jag är på allt! sett bilder precis från festen ihelgen... jag är verkligen tjocka tjejen, alltså jag börjar bli riiktigt stor!! Men men, idag så har jag börjat att springa, var ute och sprang i ungefär 20 minuter, lite jobbigt dock dels för att min kondition är rent ut sagt åt helvete :P men också för att det är kallt ute och jag har astma och slarvar med medicinerna =/ men nu har jag den där härliga känslan i kroppen <3 börjar bli en aning trött nu, ska borsta tänderna och sussa snart! =) inte ätit något sedan 17:00 idag, mycket bra.. måste verkligen vänja mig av vid att äta grejer på kvällarna.. endast te efter middagen som ska minskas i mängd (börjar iof bli bra på att "inte orka" mer middag) men i skolan så går vi ofta till cafér, jag tar aldrig en kaka (mycket bra) men jag tar latte, och latte med smaker.... okej visst jag tar latte med laktosfrimjölk, men jag ser att baristorna endast har laktosfri MELLAN mjölk, jag avlider varje gång, jag vill inte ha det fettet, viiiiill inte!

Imorgon fortsätter jag på den bra banan jag har startat idag... ska ta en flaska citronvatten med mig i skolan och ett äpple så jag har saker som gör att folk tror att jag äter men i själva verket ökar min förbränning eller minskar matsäcken!! :D  ska pierca min navel imorgon dessutom !!! jag har panik över det, men jag är verkligen glad över det... nu ska jag bara dölja det för mamma och pappa i ett och ett halvt år.. wish me good luck :P vad finns det annars att skriva haha... känner mig bara mer och mer och mer pepp på att gå ner i vikt. mår mer illa än någonsin (bra!) och jag går liksom ut och springer (ensam) och äter mindre. idag skulle jag laga lunch till mig och min bff då tog jag fulkornspasta och la med flit upp mer på hennes fat haha :P jag ville ju inte ha mer mat än henne iallafall..



just nu är det  situps, borsta tänderna och sova som gäller haha <3 puuss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Shhiit va snygg ^

2008-09-16 @ 14:59:00
URL: http://skinnys.blogg.se/
Postat av: E

erkänn!

2008-09-16 @ 21:14:22
URL: http://anaisback.blogg.se/
Postat av: Lolita

hur lång är du och vad väger du?

Besök gärna min blogg tösen

2008-09-17 @ 14:50:41
URL: http://sistersoldier.blogg.se/
Postat av: E

Lolita - jag är 163 och jag väger ca..58-59 :) det ska jag :P

2008-09-21 @ 02:36:43
URL: http://anaisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0