there is nothing ...

Nåja... dagen gick inte så bra som jag hade hoppats och nu har jag fått reda på att jag får KYCKLING till middag... SNÄLLA utan kolhydrater för DET behöööver jag inte!!  men men... ska plugga samhällskunskap nu (lycka..) och senare ut och springa..  måste bara tipsa om två aptit dämpande saker man kan göra :
1 - ta listerin (flour + mat ... big no no no)
2 - ta tandborsten och "doppa" i bikarabonat och sen borsta tänderna i det... dessutom skall det ge en blekande effekt på tänderna :) ganska smart haha :)   kommer antagligen uppdatera med ett panikinlägg efter middagen, förhoppningsvis så har jag fått bort det från min kropp innan jag skriver :)

INTE JAG PÅ BILDEN :)

Tänkte göra ett rent thinspo inlägg, låter det som en bra idé?


XOXOXO

Kommentarer
Postat av: Meee

hur gammal är du? ,

om du är för ung , ska vi peppa varandra då? ( :) )

2008-09-08 @ 18:05:31
Postat av: E

haha jag är 16, vet inte riktigt om det är ungt :P aa men visst att vi kan peppa varandra :)

2008-09-08 @ 18:08:13
URL: http://anaisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0