it's ana bitch

hej allihopa. jag är tillbaka nu :)
Om endast tre ynka dagar börjar jag skolan... igen. usch jag skulle verkligen inte tacka nej till minst en vecka till... men det är bara att bita ihop. Om bara 24 dagar ska jag till en kompis och haha "koppla av". Nej nu ska jag ha struktur på mitt nya liv, på lovet är allt endå mer eller mindre ett trevligt och mysigt kaos.

Jag ska sova klockan 22.00 och vakna 6.00 varje dag, även om jag har sovmorgon. Försök att lägga dig och kliva upp vid ungefär samma tid alla dagar. Se till att det är svalt, mörkt och tyst där du sover. Ät och drick inte för mycket alltför sent på kvällen. Mycket dagsljus och motion under dagen är bra för nattsömnen. Försök ta det lugnt, gärna i dämpad belysning, innan du går och lägger dig. Se upp så att du inte fastnar framför datorn eller tv-n.

Jag ska träna på måndagar, onsdagar, fredagar och söndagar. Det gäller att ha ett tydligt mål Bestäm vilka dagar du ska träna och avsätt tid i kalendern redan nu. Tänk Victorias Secret.

Jag ska sola på dessa dagar också. Sola 15 minuter/4 ggr i veckan de tre första veckorna, sen endast en när det behövs.
Jag ska plugga fem timmar per dag Läsa igenom boken "få mvg i alla ämnen"

Jag ska planera mina veckor. Bestäma när och vad jag ska göra med mina kompisar, städa rummet varje söndag, alltid ta fram en outfit på kvällarna som jag har på mig dagen efter.

Jag ska sluta bita på naglarna, det är skabbigt och en ful ovana.

Jag ska bli smal. Se ut som Nicole Richie at her best.

Jag ska inte lägga ner pengar på onödiga saker utan spara spara spara.

Jag ska sluta sitta framför datorn/tvn hela tiden.


" I can't escape this hell. So many times I've tried, But I'm still caged inside. Somebody get me through this nightmare. I can't control myself "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0